Ефективні акції для салону краси

Ми любимо акції за те, що вони дають нам відчути себе у виграші. Хоч і не завжди так виходить, ми все одно продовжуємо брати в них участь. Але грамотне застосування акції приносить користь обом сторонам. Для салонів краси - це чудова можливість заявити про себе та розширитися, просунути нову послугу або майстра, а також заповнити всі вільні віконця. Далі ми докладно розповімо, як краще це зробити.

Різновиди акцій для салонів краси

Універсальних акцій для всіх салонів не існує, адже цілі та ідеї відрізняються залежно від типу салону, розташування, потреб клієнтів та загального налаштування всередині команди.

Перевага багатопрофільних салонів у великому асортименті послуг та новинках. У той час як салони вузької спеціалізації наголошують на якості, досвіді та спецпідготовці майстрів. Перші орієнтовані на швидкий сервіс, інші - на персональне обслуговування. Для просування важливо враховувати свої плюси та мінуси.

 

Перш ніж запустити акцію, ви повинні точно розуміти, якого результату хочете досягти:

  • - збільшення середнього чеку;
  • - залучення нових клієнтів;
  • - позбуття “простою” майстрів у нетоповий час;
  • - розповідь про нову послугу;
  • - пошук клієнтів для нового майстра.

 

Акції спрямовані на залучення нових клієнтів

 

Розрекламувати салон та надбати нових клієнтів можна кількома способами.

1. Влаштувати розіграш безкоштовної процедури серед підписників.

2. Дарувати знижку за те, що привів друга.

3. Вагома знижка на перше відвідування (у разі курсу процедур).

4. Пропонувати послугу чи продукт у подарунок до головної послуги.

5. Надавати знижку за промокодом від блогера або партнера.


Запрошувати клієнтів у салон краси можна через: СМС-повідомлення, соціальні мережі, постійних клієнтів та навіть у рекламних листівках.

Плануючи акцію у салоні краси, варто приділити увагу цільовій аудиторії. Як правило, в один салон ходять люди різних професій та вікових груп, у них різні потреби. Те, що приверне увагу одних — інших не зачепить, тому показуйте послугу під різними кутами, використовуйте кілька каналів для реклами. Створіть кілька варіантів акційної пропозиції, щоб охопити якнайбільше своєї аудиторії.

 

Акції для реклами нового обладнання чи продукції
 

 

Головне правило успіху салонного бізнесу у 2022 році – клієнтоорієнтованість. Асортимент послуг, товарів та сервіс важливо та потрібно покращувати, при цьому всі оновлення повинні походити від реальної потреби клієнта. Дізнатися її можна за допомогою анкетування клієнтів салону. Перед використанням нової процедури влаштуйте опитування, яка із запропонованих послуг клієнту актуальніша. Також збирайте відгуки, де клієнти салону самостійно можуть запропонувати вам ідеї для змін через e-mail, паперові анкети в салоні та месенджери.

 

Поява в салоні нового майстра, обладнання, послуги чи продукції повинна супроводжуватися відповідною акцією, інакше клієнти самі про це не дізнаються і далі користуватимуться звичними послугами.

  • - Влаштовуйте тест-драйви продукції чи обладнання!
  • - Включайте нові засоби та процедури до комплексу з найпопулярнішими послугами!
  • - Пропонуйте знижку на послуги нового майстра протягом першого місяця!
  • - Даруйте подарунок у вигляді догляду або експрес-процедури за запис до нового майстра!

 

Секрети успішної акції у салоні краси

 

Часто акції не виправдовують очікувань власників салону краси і навіть ведуть бізнес у мінус. Це відбувається тому що:

1. У рекламі акцент на розхвалюванні салону, а чи не на потребі клієнта;

2. Салон належно не підготувався до акції — клієнти приходять, а майстри вдосталь завантажені, акційна продукція закінчилася тощо;

3. Обрали канал для реклами низької якості (несумлінний блогер, студенти на роздачі листівок);

4. Неправильно підібрали тип акції для своєї мети;

5. Низька якість послуг чи сервісу, яка не вражає. Клієнти користуються послугою один раз і йдуть.


Щоб акція була максимально ефективною, дотримуйтесь таких правил:

1. Орієнтуйтесь на запити клієнтів.
Підбирайте послуги та продукти не на власний розсуд, а відповідно до потреб вашої аудиторії. Зберіть інформацію про своїх клієнтів, вивчіть їхній вид зайнятості, вік та бажання. Знайдіть проблему, яка здатна вирішити ваші послуги та використовуйте це в акції.

"Не знаєте, що подарувати подрузі на День народження? Купуйте сертифікат на лазерну епіляцію зі знижкою 20%"

2. Шукайте нагоди для акції.
День Народження салону - це тільки ваше свято, а ось сезон передноворічних корпоративів, 8 березня, 14 лютого, День Матері і навіть Хелловін стане чудовим приводом для походу в салон, а значить, і для реклами ваших послуг.

3. Залучайте клієнтів до акцій.
Інтерактив завжди працює на "Ура". Даруйте знижки за відгук, рекомендацію в соцмережах, розігруйте призи серед клієнтів та підписників, дайте можливість виграти процедуру за найкращий фотообраз в інстаконкурсі.

4. Влаштовуйте правдоподібні знижки.
Занадто велика знижка на популярний продукт викликає недовіру та знецінює її загалом. Замініть слово "знижка" на "подарунок" і це буде прийнятно.

5. Заохочуйте довгу дружбу.
Покажіть клієнтам, що ви їх цінуєте та розробте систему лояльності. Знижки за кількість відвідувань або роки знайомства стимулюють клієнта приходити ще, формують позитивну репутацію і піднімають ваші продажі.

6. Використовуйте першу зустріч на максимум.
Якщо вам вдалося заманити клієнта в салон акцією, докладіть усіх зусиль, щоб він став постійним - адже це і є ваша мета. Перший візит має бути ідеальним - це якість послуг, і зовнішній вигляд майстра, адміністратора, і чистота приміщення, і пропозиція кави.

 

Ви також повинні розуміти, що деякі акції на послуги в салонах краси довготривалі і приносять користь тільки з часом, тому будьте терплячими. Аналізуйте свої дії, будьте гнучкими та навчайтеся на своїх помилках.

 

Ефективні не означає унікальні

 

Сьогодні власники салонів ставляться скептично до роздачі листівок та безкоштовних тест-драйвів, вважаючи, що вони віджили себе. Проте ці методи просування, як і раніше, дають результат, головне правильно їх реалізувати і підлаштовувати під свої переваги.

 

Як зробити роздачу листівок ефективною

Клієнти викидають листівку у сміття, бо вона їх не зацікавила. Що змусить її зберегти?

  • - корисна пам'ятка (поради щодо догляду за шкірою, волоссям, губами);
  • - вирішення проблеми (випадання волосся, вугрі, не встигає в салон після роботи до пізна);
  • - пропозиція знижки в обмін на цей флаєр;
  • - унікальна пропозиція (робимо манікюр за 40 хвилин).


Щоб бюджет, витрачений на промо-акцію не пішов у сміттєвий бак разом із листівками, дотримуйтесь цих правил:

1. Відмовтеся від переліку своїх послуг та опису переваг — покажіть, як ви можете вирішити проблему клієнта.

2. Дизайн має бути лаконічним, а текст коротким - ніхто довго не вчитуватиметься.

3. Якщо промокод на знижку - це має бути зрозумілим відразу, великими літерами по центру, а не десь на звороті.

4. Роздавати листівки має людина, котра має відношення до салону, може відповісти на запитання та проконсультувати. Для реклами салону краси обов'язкова презентабельна зовнішність.

5. Обирайте місце, де потенційно можуть зосередитись ваші майбутні клієнти.


Система лояльності для клієнтів

Постійні клієнти приносять більше доходу, ніж нові, а їх утримання обходиться у 5 разів дешевше за залучення. Тому рекомендуємо запустити і розвивати систему лояльності в салоні краси.

Проводьте анкетування клієнтів салону для того, щоб мати актуальну інформацію про них та використовувати це для свого розвитку.


Які акції можна запровадити для постійних клієнтів?

  • - безкоштовна процедура після кожної 10-ої, 20-ої послуги в салоні;
  • - збільшення знижки залежно від кількості візитів;
  • - накопичувальна система бонусів за кожен візит, які можна витратити на послугу чи покупку в салоні;
  • - подарунок на День народження салону або річницю дружби;
  • - знижки на послуги та товари партнерів салону краси;
  • - знижка за приведеного друга, відгук.


Таким чином, ви мотивуєте клієнтів приходити саме до вас, робити більше покупок, а також рекомендувати салон своїм друзям.


Семплінг та тест-драйв

Безкоштовна роздача продукції (семплінг) або проведення пробної послуги багатьом власникам салонів видається збитковою. Знову ж таки, через неправильне проведення таких акцій. Безкоштовна послуга має супроводжуватись продуманою обробкою клієнта, аби гарантувати подальшу покупку.

Не давайте пробники продукції клієнту просто так. Цей засіб має порекомендувати майстер, вивчивши проблему клієнта. Експертна рекомендація буде переконливою для того, щоб скористатися продуктом надалі.

При тест-драйві процедури дуже важлива переконливість майстра. Він має вселити у клієнта впевненість, що без цієї процедури йому не обійтися. Для подібної акції потрібно підібрати послугу, яка має миттєвий ефект. Побачивши його, клієнт захоче пройти курс, нехай дорогий, і порадити знайомим.

 

Наприкінці хочемо наголосити на тому, що всі акції у салоні краси повинні базуватися на чесності. Не намагайтеся продати неякісні товари та обдурити клієнта на вартості послуг. Неприємна правда відкриється і не лише завадить успіху акції, а й підмочить вашу репутацію назавжди.

У той же час, ретельна підготовка до акції та ввічливий сервіс у салоні, забезпечать вам потік клієнтів та стрімке зростання продажів.