Створити логотип для салону краси

Важливим етапом у запуску б'юті-бізнесу є розробка зовнішньої атрибутики. Логотип – це не просто іконка у соціальних мережах, а символ салону, з яким асоціюватимуть ваш бізнес. У цій статті ми розповімо як створити яскравий і незабутній логотип для салону краси.

Що таке логотип?

Логотип - це лаконічний символ, який повинен відкластися в пам'яті, подібно до ярлика для швидкого входу на робочому столі. Для власників салонів це важливий нюанс, від якого залежить пізнаваність вашого закладу.

Щоб створити логотип для салону краси, залучають професійних дизайнерів. Але це можна зробити і самостійно, якщо знати базові правила та вибрати гарний дизайнерський інструмент. Нижче ми розглянемо найкращі безкоштовні сервіси для створення яскравого логотипу. 

Спочатку варто розібратися якими бувають логотипи:

  • Літерний логотип. Може складатися з однієї великої літери або з кількох слів, які асоціюються з салоном, наприклад, перші літери назви або назва повністю;

  • Логотип символ. Використовується графічний символ або абстрактний знак, який несе якийсь символізм;

  • Емблема. Поєднання тексту, символів та зображень, якась лаконічна презентація закладу.

Навіщо потрібний лого для салону краси

По-перше, логотип допоможе розкрити унікальність вашого салону, наголосити на почутті смаку.

По-друге, підвищить впізнаваність салону та запам'ятовування рекламних оголошень, що у свою чергу збільшить кількість нових клієнтів.

По-третє, логотип можна використовувати на всіх засобах комунікації з клієнтом: у соціальних мережах, на веб-сайті, візитних картках, в інтер'єрі та екстер'єрі будівлі. Це фактично герб вашого б'юті-закладу, тому важливо розібратися як створити логотип для салону, який принесе удачу та процвітання бізнесу.

Рекомендації щодо створення логотипу для салону краси

  1. Простота. Логотип має бути лаконічним та не перевантаженим символами. Це короткий посил, який несе індивідуальну та найголовнішу рису салону.

  2. Асоціація із назвою салону. Це можуть бути перші літери чи перше слово назви вашого салону. Або ж унікальний символ, який асоціюватиметься із назвою закладу.

  3. Читабельність. Ваш логотип має виглядати зрозуміло на будь-якому електронному носії, у тому числі у чорно-білому варіанті. А також добре виглядати як у великому, так і малому форматі. Тому не варто перенасичувати логотип купою дрібних деталей, які можуть перетворити зображення на ляпку при зменшенні.

  4. Особливості аудиторії. Обирайте стилістику, яка буде зрозумілою для вашої цільової аудиторії. Враховуйте вік, інтереси та гендер ваших клієнтів.

  5. Вертикаль. Більшість логотипів мають квадратну форму та логічно, що розміщення елементів краще робити вертикальним. При горизонтальному розміщенні текст або символи можуть не поміститися в потрібному об'ємі.

  6. Геометрія. Використання геометричних фігур та кутів є класикою дизайну. Геометричні фігури (коло, квадрат та ін.) допоможуть надати чіткості зображення. Також важливо звернути увагу на симетричність зображення.

  7. Приємні кольори. Важливо грамотно поєднувати кольори та їх відтінки. Для барвистого логотипу краще вибирати пастельні та м'які кольори, а для більш суворого – контрасні відтінки.

  8. Тонкі та акуратні лінії. Витончені тонкі лінії ідеальне рішення для логотипів зі складною композицією.

Приклади вдалих логотипів реальних салонів краси

L'evidence Beaute
   MV Aesthetics

ІДЕАЛІSTИ Beauty Space 

Kedr Beauty Bar