Акції для клієнтів майстра манікюру
Незамінний інструмент, що завжди працює, для залучення клієнтів у будь-якому бізнесі — акції. Вони приємно впливають на покупців, наприклад, відчуття вигоди, економія, увага та подарунок за тривалі стосунки. Механізм акційних пропозицій працює однаково як у роздрібній торгівлі, і на ринку послуг.

Запуск акції на послуги в салонах краси допомагає власнику відразу в кількох функціях:
-
1. Залучення нових клієнтів;
-
2. "Дожимання" близьких до покупки клієнтів, які сумніваються;
-
3. Аналіз цільової аудиторії.
Стежити за запитами потенційних клієнтів та трендами індустрії краси так само важливо, як і працювати над активним залученням. Якщо ви не знатимете потреби ринку та адаптуватися під них — клієнти підуть до конкурентів, а ви втратите вагому частину доходу.
Різновиди акцій нігтьового сервісу
Сфера краси — це, перш за все, бізнес, і будь-яка маркетингова кампанія має певні цілі, для манікюрних салонів вони можуть бути такими:
-
- збільшення кількості продажів;
-
- збільшення чека (об'єм придбаних послуг);
-
- популяризація конкретної послуги/нового майстра;
-
- підвищення лояльності клієнтів (утримання, стимулювання прийти ще раз та порекомендувати друзям);
-
- пошук ефективних рекламних каналів (для розуміння, звідки клієнт дізнався про акцію);
-
- збір інформації про клієнтів з метою використання у майбутньому (вік, рід діяльності, адреса електронної пошти та ін.)
Анкетування клієнтів салону - важливий аспект у створенні міцних та прибуткових відносин. Навіть якщо акційна пропозиція не переконає купити, але поповнить інформацію про клієнта, ви вже будете в плюсі. Знаючи про потреби людини та сферу її інтересів, ви завжди створюватимете лише актуальні пропозиції та примножите свій прибуток.
Акції для залучення нових клієнтів
Основна мета акцій у манікюрних салонах — зробити так, щоб про нього дізналося якнайбільше людей і щоб їхній життєвий цикл, як клієнта, тривав якомога довше. Найефективніші акції для залучення нових клієнтів у салон:
Знижка за промокодом
Надайте знижку на послугу за наявності промокоду. Такий вид акції допомагає визначити, через який рекламний канал приходить найбільше людей. Публікуйте статті в інтернет-виданнях, друкуйте листівки, співробітничайте із суміжними сферами (перукарні, косметологія) та замовляйте рекламу у блогерів. Останній спосіб сьогодні найпопулярніший і найдієвіший для ніші манікюру.
Знижка на перше відвідування
Залучити нових клієнтів можна вигідною вартістю першого візиту. Звичайно, клієнт прийде заради вигоди, але щоб він приходив ще потрібно постаратися зробити позитивний ефект і це залежить тільки від вас.
Послуга у подарунок
Подарунки люблять усі, тому така подача акції манікюрного салону має особливу популярність. Запропонуйте у подарунок до манікюру будь-який дизайн чи парафінотерапію - від такого ніхто не відмовиться.
Святкова акція
Відмінним приводом для акції буде Новий Рік, 8 березня, 14 лютого, День незалежності, День матері та навіть Хелловін. Клієнт точно зрадіє можливості оновити образ перед святом за приємною ціною. А ще салон краси обов'язково має відзначати свій День народження та радувати клієнтів подарунками – це привід ще раз нагадати про себе.
Знижка за дію
Цей спосіб залучення нових клієнтів спрямовано на постійних відвідувачів. Попросіть їх відзначити вас у сторіс, зробити відеоогляд чи репост вашого запису у соціальних мережах в обмін на знижку. Таким чином про вас завжди дізнаватиметься велика кількість людей і продажі підвищаться.
Сезонна акція
Підлаштовуйтеся під потреби клієнта, щоб перевершити конкурентів. Є сенс знизити ціну або на SPA-догляд узимку, або на педикюр та чистку стоп влітку, коли ця послуга потрібна всім. У період ажіотажу клієнт обере той салон, де дешевше.
Акція для студентів
Практика, що працює — пропонувати знижку за належністю до якоїсь категорії (пенсіонери, працівники поліції, всім, хто народився в день відкриття салону). Для аудиторії ніші нігтьового сервісу добре спрацює знижка на манікюр для студентів.
Разом дешевше
Манікюр + покриття з дизайном дешевше ніж окремо, або манікюр + педикюр з економією 20%. Така акція допомагає одразу вбити двох зайців: залучити нових клієнтів та збільшити чек. Дівчата, яким потрібна була лише одна послуга, вирішать записатися і на другу через очевидну вигоду, а салон продасть дві послуги і залишиться в плюсі.
Акції для впровадження нових технік манікюру чи продукції
У кожному салоні є послуги та доглядові продукти, про які клієнти навіть не знають, або вони просто не популярні. Така ситуація трапляється з новими майстрами, яким доводиться дуже довго набирати своїх клієнтів. Щоб уникнути такого, про новинки треба розповідати, і найкращий спосіб - придумати акцію для них.
Знижка на послугу у конкретного майстра
Мало хто наважується піти до незнайомого майстра через недовіру. Але зі знижкою - 50% - можна й ризикнути. Якщо майстер сумлінно виконує роботу — більшість клієнтів приходитимуть до нього постійно.
Конкурс у соціальних мережах
Розіграйте нову послугу манікюрного салону у соціальних мережах та оберіть рандомного переможця. Через репости та позначки, про вас дізнається більше людей і заразом ви розрекламуєте послугу. Нехай переможець один, багато хто може зацікавитися і в майбутньому прийти.
Знижка на нову послугу/продукт для постійних клієнтів
Постійні клієнти можуть спробувати нову послугу або продукт за нижчою вартістю. Клієнти будуть вдячні за увагу, а ви відкриєте для себе ще одне джерело прибутку, наприклад, якщо клієнт почне купувати у вас лінійку косметики для ніг.
Акції, що постійно діють, для клієнтів майстра манікюру
Утримання клієнтів обходиться в 5 разів дешевше за залучення, але при цьому дає більше користі, адже задоволені клієнти розповідають про салон друзям та схильні витрачати більше на нові послуги.
Підтримувати лояльність постійних клієнтів салону краси необхідно комплексно. Проводьте анкетування, щоб дізнатися про актуальні потреби, а також створити портрет своєї цільової аудиторії. Фішка салонів манікюру в тому, що все зав'язано на тривалих стосунках, а не на одноразовому споживанні, як у торгівлі. Створюйте клієнтоорієнтований сервіс, щоб підвищувати лояльність та дохід від роботи салону.
Для підтримки теплих відносин з клієнтами використовуйте такі акції:
-
1. Бонус за залучення друзів;
-
2. Знижка на додаткові товари у салоні;
-
3. Подарунок на день народження;
-
4. Програма лояльності.
Заведіть індивідуальну карту клієнта салону краси. За її допомогою ви прив'яжете до себе клієнта мало не назавжди. Важливо створити комфортні та вигідні умови, наприклад, збільшення знижки в залежності від кількості відвідувань, накопичувальна система бонусів на карті, якими можна розрахуватися у всій мережі салонів. Карта клієнта допоможе вам фіксувати історію послуг та вітати зі святами, річницею вашого знайомства тощо.
Які акції шкодять розвитку?
Салонний бізнес базується на довірчих відносинах з клієнтами, які приходять за послугами знову та знову. Тому потрібно бути обережними з акціями для залучення клієнтів, щоб уникнути одноразового ефекту.
Щоб клієнт залишився надовго, салон має запропонувати вигідну систему лояльності, а також зробити все, щоб від першого візиту залишилося неперевершене враження.
2 Листопада